" اللّٰه ج ج " هنوز يوروم ياپيلمامش

 

 اللّٰهي (ج ج) گورمك ممكنمیدر؟

رؤيت اللّٰه ( اللّٰهي گورمك) ممكنمیدر ؟ قادين اركك هركس اللّٰهي (ج ج) گوره بيله جكمي؟  

:جواب

عالملر، اللّٰهي (ج ج) گورمه نڭ ممكن اولوب اولماديغي قونوسني ”آخرتده ، دنياده  و رؤياده  اللّٰهي (ج ج) گورمك“ اولمق أوزره  أوچ باشلقده  اينجه له مشدر:

اللّٰهي (ج ج) آخرتده  گورمك

”نيجه  يوزلر واردركه ، او گون ( آخرتده ) پارلاقدرلر! ربلرينه  نظر ايديجيدرلر! ( اللّٰهڭ جمالنى گورمه يه  مظهر اولورلر!)“ ( قيامه ، ٢٢-٢٣)

حضرت. جابر ابن عبداللّه (رض) آڭلاتييور:

”رسول  اللّه (ع ص م) بويورديلركه :

جنّت اهلي نعمتلر آرا سنده  ياشاركن اونلر ايچون بر نور پارلار. اونلر درحال باشلریني قالديريرلر. رب تعالي يي باشلرینڭ أوزرنده  كنديلرينه  ياقلاشمش و:

”اي جنّت اهلي سزلره  سلام اولسون!“ ديديگني گورورلر.

رسول  اللّه (ع ص م) دوامله  ديديكه :

”ايشته  بو حال قرآنده  ذكري گچن ’ رحمت صاحبي ربلرندن اونلره  سلام واردر. ‘ آيتنڭ خبر ويرديگي طورومدر. رب تعالي اونلره  اونلر ده  رب تعالي يه  باقارلر. اوڭا باقدقلري مدّتجه  اطرافلرنده كي جنّت نعمتلرندن التفات ايتمزلر. بو حال اونلرڭ نظرنده  رب تعالي حجابه  بوروننجه يه  قدر دوام ايدر. رب تعالي حجابه  بورونور، فقط اللّٰهڭ (ج ج) نوري و بركتي جنّت اهلنڭ أوزرنده  و مقاملرنده  باقي قالير.“ ( كتب ستّه )

بو آيت و حديثدن آچيقجه  آڭلاشيلديغي أوزره  قادين اركك جنّت اهلي اولان بتون مؤمنلر آخرتده  اللّٰهي (ج ج) گوره جكدر.

مؤمنلرڭ آخرتده  اللّٰهي (ج ج) گورمه سنڭ ممكن اولاجغنه  آپ آچيق بر ديگر دليل ده ؛ پيغمبر افنديمزڭ (ع ص م) معرا چ گيجه سي ”آخرتده “ اللّٰهڭ (ج ج) رؤيتنه  مظهر اولمسيدر.

عالملره  گوره  اللّٰهڭ (ج ج) تجلّيسي ايكي شكلده  اولاجقدر. بري گنل تجلّي، ديگري أوزل تجلّيدر.

”اللّٰه تعالي جنّت اهلنه  هر جمعه  گوني تجلّي ايدر.“ ( ج. صغير) حديث شريفنه  گوره ؛ گنل تجلّي بتون جنّت اهلنه  و بر جمعه  گوني قدردر.

أوزل تجلّي ايسه ؛ مؤمنلرڭ علم و عملده كي اولغونلقلرينه  گوره در. اڭ يوكسك درجه ده  اولانلر، هر زمان اللّهي (ج ج) مشاهده  ايدرلر.

اللّٰهي (ج ج) دنياده  گورمك

”هيچ بر گوز اوني ( دنياده ) احاطه  و ادراك ايده مز؛ فقط او ( علميله ) بتون گوزلري ( وارلقلري) احاطه  ايدر. او بتون اينجه لكلري بيلير و هر شيدن خبرداردر.“ ( انعام، ١٠٣)

”موسي تعيين ايتديگمز وقتده  گلوب ربّي اوڭا خطاب بويورنجه : ’ربم! بڭا ( كنديني) گوستر؛ سڭا باقايم!‘ ديدي.

( ربّي) بويورديكه : ’( سن) بني ( بو دنياده ) اصلا گوره مزسڭ؛ فقط طاغه  باق، شايت او يرنده  طورابيليرسه ، او حالده  ( سن ده ) بني گوره بيليرسڭ!‘ ديركن ربّي طاغه  تجلّي ایدنجه  اوني پارام پارچه  ايتدي؛ موسي ده  باييلارق ( يره ) دوشدي! نهايت آييلنجه : ’( ربّم!) سني هر نقصانلقدن تنزيه ايدرم! ( بو طلبمدن طولايي) سڭا توبه  ايتدم و بن ايمان ايدنلرڭ ايلكي يم!‘ ديدي.“ ( اعراف، ١٤٣)

بو آيتلردن آچيقجه  آڭلاشيلديغي أوزره  دنياده  اللّٰهي (ج ج) گورمك ممكن دگلدر.

اللّٰهي (ج ج) رؤياده  گورمك

”رؤيانڭ اڭ خيرليسي، قولڭ ربّنى گورمسي ويا پيغمبرينى گورمسي ياخود مسلمان اولان آننه  باباسني گورمسيدر.“ ( عقائد، عمر نسفي)

بو حديث شريفه  طايانارق اهل سنّت عالملرندن چوغي رؤياده  اللّٰهڭ (ج ج) گوروله بيله جگنه  حكم ايتمشدر.

امام اعظم، امام احمد بن حنبل، قرا سبأ الآڭ حمزه  و محمّد ب. علي ترمذي گبي بر چوق ذات رؤيالرنده  اللّٰهي (ج ج) گوردكلريني روايت ايتمشلردر.

اهل سنّت عالملرينڭ بيوكلرندن امام عامدي و سعد الدین تفتزااني؛ رؤياده  اللّٰهي (ج ج) گورمه يه  هيچ بر انگل اولماديغني فقط بو گوروشن بر چشيت گوزلم اولوب، گوز ايله  دگل قلب ايله  اولديغني بليرتمشلردر.

رؤيا تعبيرجيلرينڭ امامي محمّد ابن شيرين ده :

”رؤياده  ربّنی گورن كيمسه نڭ رؤياسي، اونڭ جنّته  گيره جگي شكلنده  تعبير اولونور.“ ديمشدر. :قايناق http://www.xn--mgbcanya0ab4l6abbcd.com - اللّٰهي (ج ج) گورمك ممكنمیدر؟

بزه  صورو صورڭ
يوروم ياپڭ